Nie możesz złożyć nowego zamówienia w swoim kraju. United States

Olej Napedowy

Budowę każdego układu dystrybucyjnego do przepompowywania oleju napędowego ze zbiornika do pojazdu należy rozpocząć od wyboru pompy paliwa. Najważniejszym parametrem w pompie jest jej wydajność oraz sposób zasilania. Jeżeli posiadamy zbiornik stacjonarny najlepszym rozwiązaniem będzie pompa do oleju zasilana napięciem 230V, jeżeli planujemy tankować pojazdy w terenie najlepszym rozwiązaniem są pompy zasilane napięciem 12V lub 24V. Kolejnym elementem, który musimy wybrać jest filtr paliwa lub separator wody. Elementy te można stosować osobno lub w celu jeszcze lepszej filtracji paliwa można zastosować te elementy szeregowo. Po wyborze filtrów należy wybrać przepływomierz, który będzie odmierzał ilość oleju napędowego przepływającego przez układ dystrybucyjny. Do wyboru mamy liczniki przepływu mechaniczne i cyfrowe. Na koniec wybieramy pistolet do nalewania paliwa oraz odpowiedniej długości wąż tłoczny i ssawny zakończony filtrem siatkowym i zaworem zwrotnym.

Pokazuje 1 - 12 z 45 elementów
Pokazuje 1 - 12 z 45 elementów