Rodzaje filtrów paliwa

Głównym zadaniem każdego filtra paliwa jest oczyszczenie paliwa z cząstek stałych które takich jak małe cząstki metali, piasek, rdza oraz inne zanieczyszczenia. Dodatkowo większość filtrów odseparowuje wodę która może pojawić się w zbiorniku paliwa. W ofercie posiadamy filtry paliwa która oczyszczają. W ofercie posiadamy filtry paliwa do dystrybutorów większości producentów o dokładności od 3 μm do kilkunastu mikrometrów. Tak dokładne filtry stosuje się w układach w których przepompowywany olej musi być oczyszczony z najdrobniejszych zanieczyszczeń. 

Głowice do filtrów paliwa

Najczęściej stosowaną średnicą w instalacjach paliwowych jest średnica 1” BSP, dlatego większość głowic, które montowane są u układach dystrybucyjnych posiada właśnie gwint wewnętrzny 1” BSP. Zastosowanie tego typu gwintu pozwala bez żadnych redukcji połączyć filtr z innymi elementami dystrybutora. Głowice do filtrów paliwa różnią się między sobą średnicą gwint do którego wkręcamy filtr paliwa. W zbiornikach do oleju napędowego stosowane są najczęściej głowice z gwintem:

- 3/4” BSP (Filtr CF 60 - PIUSI, SH 63061 – HIFI FILTER, SW 60 – SWIMER),

- 1 1/12” UNF (Separator CFD 70-30, SW-101467 – SWIMER)

- 1 1/4” BSP (CF 100 – PIUSI, SH 63161 – HIFI FILTER, CFD 15-30 – PIUSI)

Filtry

Filtruj według

Menu

Ustawienia

Utwórz bezpłatne konto, aby zapisywać ulubione przedmioty.

Zalogować się